5.3.07

Η ΠΟΡΝΗ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΤΣΟΣ

1o C

Κερνάς φωτιά και αστραπή
κερνάω αγάπη φυλακή
και κοφτερή λεπίδα.
Κι είναι σουρεαλιστικό
το βράδυ αυτό το αστικό
που άστραψε και σ’ είδα.
Με φέρνεις σπίτι στα κλεφτά
γελάς, παγώνουν τα λεπτά
και γδύνεσαι με νάζι.
Σου αφήνω μια επιταγή
και με σηκώνεις απ’ τη γη
μα ούτε που σε νοιάζει.

R

Εσύ στην τέχνη του έρωτα
εγώ βράδια ξενέρωτα
με παρακολουθήσεις.
Δώσε μου μια αναπνοή
να μου αναστήσεις τη ζωή
μήπως και μ’ αφοπλίσεις!

2 o C

Κερνάς βροντή και πυρκαγιά
σου παίζω το μαχαραγιά
και βγάζω το σακάκι.
Τις χειροπέδες σου φορώ
σπρώχνω τη μάσκα του Ζορό
κάτω απ’ το χαλάκι.
Χαμογελάς ειρωνικά
σε χαιρετώ ηρωικά
και φεύγω απ’ το δυάρι.
Δεν έχω άλλη επιταγή
να εξαργυρώσεις την αυγή
την έχασα στο ζάρι.

Εσύ στην τέχνη του έρωτα
εγώ βράδια ξενέρωτα
με παρακολουθήσεις.
Μια τελευταία αναπνοή
πολύ με γέλασε η ζωή / σκάρτα μου φέρθηκε η ζωή
ας μ’ αλλαξοπιστήσεις / δεν έχω απαιτήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: